Játékosaink az elmúlt 24 órában 41635 kvízt fejtettek, 103 labirintust jártak be és 1496 mérkőzést játszottak egymással. Csatlakozz te is ehhez a közösséghez!
Mivel nem jön válasz, ezért úgy értelmezem, hogy a pontok semmit nem érnek, csak az a lényeg, ki az első három. Tehát kezdő vagy haladó játékosoknak nincs értelme játszani (persze, a tudás fontos...), mert nem érnek majd a pontok semmit. Ez hallatlan. A GYIK-ben többször elolvastam, nem írja, hogy bármit érnénk a pontokkal mi, akik nem vagyunk az első 3 közt. Így viszont felesleges a Kvízbárban időt pazarolni. Gondoljunk csak bele: az eleve nyerteseknek segítünk csupán, mi csqk bábuk vagyunk. Ez kőkemény filozófia, de szürreálisan könnyen átlátható.
A Kvízbárban kriglit lehet nyerni, "A részvevők legjobb 10%-a 3🍺, a legjobb 25%-ba tartozók 2🍺, a legjobb 50%-ba befértek pedig 🍺 jutalomban részesülnek. Az első helyezett a részvevők számától függetlenül 3🍺-t kap". A kriglikből itt lehet fehér kártyákat venni: www.kvizlabirintus.hu/kviz-bar-vasarlas Valamint a játék élménye és a tanulás is fontos, nem csak a jutalom.
A Kvízbárban az első X helyezett söröskrigliket kap (helyezéstől függően 1, 2 vagy 3 db-ot), azt lehet gyűjteni és erre-arra beváltani később, ha jól rémlik. Szóval nem csak az első három helyezett kap valamit. Meg ahogy írod, a tanulás. Gondolj bele, egy olimpián is csak az első három kap érmet, de attól még a többi is motiváltan lép pályára, egyrészt mert nem ugyanaz mondjuk hatodiknak, mint tizenhatodiknak lenni, másrészt az érmesek közé is csak az kerülhet, aki elindul a versenyen, és nyilván ez nem egyik napról a másikra fog történni, hanem mindenki elkezdi valahol, aztán ahogy önmagához képest fejlődik, úgy lép előrébb a mezőnyben.
A pontokkal szerintem semmi, vagy legalábbis nem tudok róla. A krigli(k) megszerzését viszont bárki megcélozhatja, szóval nem csak az első három helyezettnek éri meg kvízbározni. Illetve a bár annyiban más, hogy itt élőben versenyezhetsz másokkal, feláll egy sorrend amin elhelyeződsz valahol - ez egy másik típusú játékélmény, én pl. kedvelem az ilyesmit (ezért nem zavar ha a gyűjtött pontok utána elvesznek), de nyilván egyéni hogy kinek mennyire vonzó ez a műfaj.
sziasztok, kérdésem: mi van akkor, ha a labirintusomban egy kijárat van összesen, s ott is van egy akadály, kulcs kéne, de nincs kulcskártyám. Elakadtam, köszi, ha segít valaki. Éva
Valakivel összetéveszt a rendszer. A bajnokságban olyan százalékos esélyeket kapok hogy 10-20 pont előnnyel kellene nyernem a pontversenyt. Holnap a 2. ellen játszom, én 17. vagyok, esélyem 61%. A küzdőtéren Maall ellen 48% esélyt kaptam, ő a 2. én a 7. csoportban játszom. Szerintem erre értelmes magyarázat nem létezik!
Kedves Klab! Nem lehetne valahogy egyenlobbe tenni a versenyt azzal, hogy az ellenfelek egymas ellen egyforma aranyban kapjanak tippelos kerdeseket. Nehezmenyezem, hogy rendre 4-6 tippelost kapok a 10-bol az ellenfeltol, mikozben az ellenfelem semmit, vagy 1-et..
Ez meg akkor sem lehetetlen keres, ha elfogadjuk, hogy a kerdesek veletlenszeruen jonnek. Ha a tippelosok nem szamitanak bele a nehezsegi szintbe, akkor ez a versenyeken is legyen kiegyensulyozott. Mindket fel egyenlo aranyban kapjon, vagy ne kapjon.
Rengetegszer járok úgy, hogy 3-4-5 kérdés után még vezetek 1-el, ezután jön 2-3 tippelős, amit a kihívott tud, vagy telibe talál és már fordult is a kocka.
Véleményem szerint -úgy, ahogy a kvízbárban- a 10 kérdésből (max) 1 tippelős bőven elég lenne.
Az esélyszámítás a korábbi kvízválaszok alapján történik és ahogy újabb és újabb válaszokat adnak az érintett játékosok, változhatnak a százalékok. Az tűnik valószínűnek számunkra, hogy a bajnokságban és a küzdőtéren készült esélyszámítás eltérő időpontokban készült, így értékük is más.
A tippelős kérdések is a játék részei, nem látunk rá okot, hogy korlátozzuk a játékos-játékos elleni küzdelmekben az előfordulási gyakoriságukat.
Az eltérés oka lehet az is, hogy ha te a labirintusodban kerülöd a tippelős kérdéseket, akkor a te korábbi kérdéseid közt kevesebb ilyen kérdés lesz, aki téged hív ki, kevesebb ilyen kérdést kap.
Felteszem máshogy a kérdést, hátha érthetőbb választ kapok. A játék szervezői által százalékosan alulértékelt ellenfeleket miért nem tudom legyőzni a bajnokságban?