Játékosaink az elmúlt 24 órában 40814 kvízt fejtettek, 96 labirintust jártak be és 1365 mérkőzést játszottak egymással. Csatlakozz te is ehhez a közösséghez!
lazán kell venni. Nem szabad sietni. van amikor gyorsabb , van amikor lassabb. Én is van hogy napokig állok egy ajtó miatt, mert ládám már van vagy 30. Utonállók ellen meg fenyegetés kártyákatés hamis érmét érdemes beszerezni
De az ajtóhoz kulcsot csak akkor kaphatok, ha újabb ládákat nyitok meg. Ahhoz viszont tovább kellene haladnom az úton. Az "útonállók"-at úgy értettem, hogy ellenfelek, akiket kvízben le kell(ene) küzdenem ahhoz, hogy tovább mehessek. Ez számomra fárasztó, túl sok, nem érzem már hogy játék lenne számomra, mintha egy kifacsart citrom lennék... Meglehet, hogy hamarosan részemről eddig tartott?? Kíváncsi lennék arra, mások is éreznek-e hasonlót, vagy csak az én teljesítőképességem tart eddig???
Ez egy játék. nem kell nonstop itt ülni. És, nem hajt a tatár. Nem muszáj folyamatosan játszani sem. Ha kihagysz pár hónapot, később is folytathatod bármikor.
Egy JAVASLAT:a kvalifikáció alatt meg kellene kérdezni a játékosokat,hogy akarnak-e indulni a következő bajnokságban vagy a kupában és aki nem akar azt nem kell indítani.Van aki csak a labirintusban akar játszani,van aki éppen kihagyna egy bajnokságot stb.Sok mérkőzést nem játszanak le a kupában és a bajnokságban sem.Így izgalmasabb lenne mindkettő.Mit gondoltok erről?
Ha egy 6-os tömeggel szemben nyertes vagyok, akkor az miért nem számít az aktuális küldetéseknél 6 kvízellenélnek? Akkor gyorsabban összejönne a "győzz le 40 kvízellenfelet" küldetés.
Jelenleg nem tervezünk erre külön beállítási lehetőséget. A program a korábbi viselkedési minták (lejátszott mérkőzések, eredmények, stb.) alapján dönti el, hogy kiket indítson a bajnokságban és ki melyik csoportba kerüljön.
Bármikor megteheted, hogy nem játszod le a mérkőzéseid. Ettől még (mint passzív játékos) ellenfele lehetsz másoknak.
A küldetés szempontjából a tömeg is egy ellenfélnek számít. Ez így működik. Ha 6-tal lehetne növelni egyszerre ennek a küldetésnek a számlálóját, jelentősen csökkenne a feladat mennyisége, mivel 6 ellenfél egyesével való legyőzésénél jóval könnyebben teljesíthető feladat 6 ellenfelet tömegként egyszer legyőzni. Szóval ez így marad, sajnálom.
A próbajáték egy bemutatójáték azoknak, akik csak most szeretnék elkezdeni a játékot és szeretnének megismerkedni az alapokkal. Próbáltuk még ennél is rövidebben kihozni, de nem sikerült.